6 притеснения, които трябва да си зададете, преди да работите с администрация за жилищни или търговски имоти
управление на имотиДа бъдеш собственик на имот може да бъде агонизираща и също много удовлетворяваща компания. Собственик съм повече от 14 години и в момента имам 55 единици под наем. Случайно го обичам, но не винаги е розово. Изненадващо, да бъдеш собственик не е толкова трудно и можеш да управляваш много устройства без много работа, но трябва да създадеш правилно компанията си. Можете да мащабирате вашата компания за управление на имоти със или без специализирана администрация на жилищни или търговски имоти. Смятам, че мениджърите на имоти са скъпи за това, което правят, но също така признавам значителната стойност, която могат да донесат. Има различни причини, поради които трябва да обмислите използването на мениджър на имоти, но преди да вземете това решение, помислете за тези 6 въпроса:
Къде се намират вашите домове?
Опитах се да администрирам отдалеч и мога да ви информирам, че е трудно. За да работи, имате нужда от отлични системи на място, което не е лесно да се настрои, когато сте извън земята. Освен това повече от вероятно ще зависиш, поне донякъде, от други лица, които не са акредитирани да правят това, което трябва да правят. Това може да включва всичко - от подписване на договор за наем, до събиране на такса за наем, до работа с кран. В моята организация смятам, че си струва парите да наема мениджъри на жилищни имоти, които да управляват всичките ми имоти извън държавата.
Колко жилищни имоти имате?
Можете да се грижите за много имоти само с няколко часа работа на месец. Грижа се сам за всички мои държавни жилищни имоти, тъй като е просто и неефективно за мен да плащам на някой друг да го направи. В интерес на истината, когато тръгнете, бих ви насърчил да управлявате собствените си жилищни или търговски имоти. Това ще ви помогне да получите полезен опит, също и ако възнамерявате в крайна сметка да ги преобразувате в ясла. За да управлявате множество имоти, вие се нуждаете от отлични системи. Това включва група, която да върши вашата полезна работа (основен майстор, водопроводчик, електротехник, ремонт на домакински уреди и т.н.) Разбира се, всичко това е възложено на външни изпълнители, така че не се нуждаете от служители, за да функционира. Освен това имате нужда от чудесен лизингов агент. Представителят за наемане е човек, който обикновено ще ви даде препоръки какво трябва да се направи, за да бъде готова системата, а също така със сигурност ще рекламира, разкрие и договори вашия дом. Можете да ги накарате да подпишат и договора за наем, въпреки че със сигурност бих препоръчал да направите това, за да получите шанс да удовлетворите обитателя. Различни други системи, които със сигурност ще трябва да изпълните, се състоят от; събиране под наем, експулсиране, влизане и излизане, искания за поддръжка, подобрения на дома, прилагане на лизинга, преместване на енергия и т.н. Бих помислил за управител, ако имам толкова много имоти, че се чувствам претоварен, както и в този случай със сигурност бих предал избрани сгради за предаване.
Уредени ли сте?
По-долу е мястото, където трябва да бъдете честни със себе си, което не винаги е лесно да се направи. За да управлявате множество жилищни имоти, всъщност трябва да сте организирани. Ще имате плащания за наем, както и за поддръжка, жилищни заеми, комунални услуги и дори повече. Ще получавате искания за поддръжка, искания за добавяне или премахване на хора от договора за наем, искания от федерални държавни компании и искания от различни други. Ако не можете да останете на върха на това, време е да наемете професионална помощ.
Ако искате повече информация за управление на имоти, просто отворете тази страница.
Имате ли проблем с жилищен имот?
Това са най-лошите и няма да разберете, че имате такъв, докато не го притежавате известно време. Имам няколко, които ми създават проблеми. Въпреки че все още се справям с тях сам, тези няколко проблемни свойства отнемат дори повече от времето ми, отколкото всичко друго, което всъщност съм включил. Това е един път, който със сигурност бих взел под внимание за надзорник на квартална сграда.
Можете ли да си го позволите?
Както споменах, домашното наблюдение може да бъде скъпо. Трябва да очаквате да платите 1/2 или дори повече от наемната такса за първия месец като лизингови разходи, 6-10 процента от брутната сума на наема като административна такса, както и допълнителни разходи за поддръжка (това обикновено се увеличава) . Със сигурност бих се опитал да разгледам това така, сякаш жилищният имот може да си го позволи, а не вие. Всъщност не искате да придобиете навика да подхранвате финансовите си инвестиции, така че ако има недостатъчен паричен поток от сградата, тогава може да обмислите да се справите сами, докато не успеете да намалите разходите си или да повишите таксите за наем.
Имаш ли времето?
Тъй като отнема само няколко часа на месец, моето предположение е, че имате момента. Истинската загриженост е, искате ли да се грижите за имота, като пазите това време? Тъй като остарявате и целите ви се променят, може да се наложи да започнете да давате бакшиш далеч от вашата организация на собственика. Пенсионирането е забележителният пример. Тогава в живота си със сигурност ще вземете решение между специализирана администрация и ликвидация.
Comments
Post a Comment